Нові сервіси в «Дії»: як передаватимуться довідки ОК-5 та ОК-7?

Уряд анонсував спрощення щодо передавання документів

Нові сервіси в «Дії»: як передаватимуться довідки ОК-5 та ОК-7?Кабінет Міністрів повідомив про запуск розширеного сервісу для передачі документів — мультишерингу. 

Чи можна прийняти на роботу працівника із застосуванням QR-шерингу паспорта

Так, завдяки оновленню через державний застосунок «Дія» можна буде ділитися копіями й даними не лише цифрових документів, а й довідок про доходи, ОК-5, ОК-7. Так, якщо наразі потрібно спершу відправити копії цифрових документів через застосунок Дія, а потім окремо надіслати копії довідок, то в подальшому планується можливість відправляти копії всіх необхідних документів одночасно.

Алгоритм передачі даних буде такий:

Компанія надсилає запит→клієнт підтверджує його за допомогою «Дія.Підпису».

При цьому громадяни одразу бачитимуть назву установи та перелік необхідних документів — це дасть змогу пересвідчитись, хто саме отримує особисті дані. 

Крім того, застосунок отримає змогу автоматично заповнювати поля в електронних заявах і договорах даними з таких копій.

Нові сервіси в «Дії»: як передаватимуться довідки ОК-5 та ОК-7? Більше про електронні документи та електронний підпис

До роботи над впровадженням сервісу долучений Національний банк. 

Зауважте: КМУ затвердив Порядок комплексної передачі електронних копій електронних відображень інформації, що міститься у документах, сформованих засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, електронних копій інших документів, сформованих засобами зазначеного вебпорталу, а також окремої інформації (відомостей, даних), що в них міститься, постановою від 13.04.2024 № 423

За інформацією Кабінету Міністрів України

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Новий закон про мобілізацію — аналіз змін, наслідки», який відбудеться 9 травня. Спікер — юрист, сертифікований експерт з військового обліку Юлія Видиборець. У програмі — оновлені обов’язки роботодавців, обов’язки працівників: у чому полягають, як і коли виконувати і що зробити роботодавцю. Також відповіді на запитання як обмеження для працівників-порушників можуть вплинути на роботодавця та інші новації, про які варто знати керівнику, кадровику, відповідальному за військовий облік.

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Новий закон про мобілізацію — аналіз змін, наслідки

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні документи та електронний підпис

Робота з електронними документами відрізняється від роботи з паперовими. Ця стаття допоможе не припуститися помилок і запровадити електронний документообіг за вимогами чинного законодавства. Така навичка стане у пригоді вже сьогодні, адже Україна впроваджує електронний документообіг, електронні документи й електронний підпис у всіх сферах суспільного життя
4028

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож розглядаємо особливості формування та зберігання електронних документів з урахуванням змін у законодавстві.
25354

Як технічно організувати дистанційну роботу

Більшість підприємств працюють в особливому режимі. Щоб запобігти поширенню інфекційного захворювання, багатьох працівників перевели на віддалену роботу. Які сервіси допоможуть налагодити роботу з дому, — з’ясуєте у статті.
3589

5 головних помилок при формуванні справ у листуванні

Колеги, які ігнорують різноманітність носіїв листів і не враховують їх особливостей, мають проблеми з формуванням справ. Дізнайтеся 5 типових помилок, які допускають секретарі, та їх наслідки. А головне — довідайтесь, як їх виправити.
5399

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді