Робота уповноваженого з соціального страхування
Запитання
Чи потрібно затверджувати положення про роботу уповноваженого із соціального страхування?
Відповідь
Відповіді на п’ять найчастіших запитань про лікарняні
Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» у редакції до 01.01.2023 визначає:
Комісія (уповноважений) із соціального страхування виконує свої функції відповідно до положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, яке затверджується правлінням Фонду
ч. 3 ст. 30 Закону № 1105 у редакції до 01.01.2023
Чинна редакція Закону № 1105 не містить норми, що уповноважений із соцстраху працює на підставі положення. Тому роботодавцю достатньо визначити уповноваженого або уповноважених і в наказі прописати основні функції, що визначає частина третя статті 22 Закону № 1105. Положення про уповноважених затверджувати необов’язково.
Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»
Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.
❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️
Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся