Дистанційна робота в особовій справі працівника
Запитання
Чи потрібно до особової справи працівника долучити документи про запровадження дистанційної роботи?
Відповідь
Пункт 12 глави 2 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (наказ Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5) регламентує, які документи долучають до особової справи працівника, та як її формувати.
В особовій справі мають бути лише документи, що передбачають Правила № 1000/5.
Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»
Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.
❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️
Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся